14 Ongelmia?

1. Tarkista selaimesi

Tweb toimii Internet Explorer -selaimella. Älä käytä selaimen painikkeita, kuten Edellinen– ja Seuraava -painikkeita. Myöskään hiiren kaksoisklikkaus tai Enter– painike eivät siirrä sinua seuraavaan vaiheeseen vaan Twebissä on käytettävä sen omia painikkeita. Huom! Edge-selaimen kuvake on hyvin samankaltainen kuin InternetExplorer.

2. Tarkasta yhteytesi

Työskentelethän JAMKin verkossa? Kotoa ja työmatkoilla – kun verkkoyhteys on saatavilla – Twebiä voi käyttää vain etäyhteyden avulla. Tietoa etäyhteydestä löydät täältä.

3. Asiakirjat eivät avaudu luettavaksi

Tarkista, mitä selainta käytät – ja vaihda InternetExplorer-selaimeen. Huom! Edge-selaimen kuvake on hyvin samankaltainen kuin InternetExplorer.

4. Tweb Apila ei löydy – lisäosan palauttaminen

Olet asentanut Tweb Apilan, mutta sitä ei säjköpostissasi näy:

Avaa Outlookin tiedosto-valikosta COM-apuohjelmien hallinta, valitse OutlookApilaAddin ja avaa asetukset-valikko. Valitse ”Ota tämä apuohjelma aina käyttöön”.

​4. Ole ensin yhteydessä yksikkösi Tweb-yhteyshenkilöön

Tweb-yhteyshenkilöt löydät täältä.

5. Ongelma jatkuu

Tee ilmoitus  Helpdeskiin.